från den ena till den bästa

Så har jag solat fram tills nu. Läst ut en bok och... inget mer. Idag har jag bara solat och läst ut en bok. Ni som jobbat eller pluggat bör vara avundsjuka för det har varit en rejält stekig dag!

Sätt på den här låten nu:



Den har jag haft som ringsignal i 2 år nu. Kan inte lyssna på den utan att bli stressad för DET RINGER JU?! På senaste tid har jag dock märkt att jag blir skräckslagen av det där hasande ljudet i början. Rycker alltid till och får gåshud på ryggen - av min egna ringsignal! Så fånigt. Därför är jag tvungen att byta.

Inte helt lätt.

Okej att man vill ha en låt man gillar, men i detta fall så spelar ju refrängen ingen som helst roll, utan vi kommer enbart lyssna till de första 20 sekunderna. Vissa sjukt bra låtar har ju ett knäpptyst intro och det håller ju inte.

Men sen har jag ju under de senaste veckorna insett att man alltid kan lita på Veronica Maggio. Från början till slut, från startton till slutton, bara att välja och vraka från hennes skiva.

Nya ringsignalen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0