berit

Har pluggat på skolan mest hela dagen. Vi var en liten unison klagokör som satt och hatade Photoshop och InDesign.

Tänkte fortsätta plugga när jag kom hem men jeEEEEEEZUZ alltså vilket väder det är ute. Tror ni inte webmaster hade motvind, eller för att inte säga motstorm, hela vägen hem?! Jodå. Motstorm i 10 minuter, svinkallt och svinjobbigt. Halvvägs hemma då, in på Maxi för att köpa glödlampa. Vilken sjukl svettfest det blev därinne. Kroppen bara smälte bland alla adventsshoppare. Lagom till svettklimax var jag färdig och gav mig ut i stormen Berits våldsamma famn igen.

Väl hemma var jag mörbultad deluxe och har inte pluggat mer! Ajdå känns det såhär i efterhand.



... Nu var det en skitstor grej som trillade utanför mitt fönster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0