det är trött nu

Tjenare mannen. Jag är dödens trött. Gav mig iväg på fotojobb klockan 10.15, kom hem 19:18. Det är en ganska slitsam dag. De flesta timmar spenderades dessutom i den RÅDANDE ISKYLAN?! När blev det SÅHÄÄÄR kallt?

Fast värst var det ändå för en av fotokollegorna som först halkade på en brygga och klev ned i havet med en fot, efter ett ombyte offrade hon sig sedan för min konst = jag har en bild där hon står i havet. Ganska kyligt.




Nä jag pallar ej mer. Ska kolla på Bonde och äta knäckebröd. All annan mat är slut och jag handlar bara på måndagar. GOOOOOOOOD (bye)

Kommentarer
Postat av: Y

Jag kände att det behövdes nu när jag snart har en framgångsrik fotokarriär.

2011-11-10 @ 00:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0