live från tillfredsställd webmazter

Hola loco people.

Jäkligt produktiv dag i Ullared alltså! Jag har handlat för 703 kronor, den ena saken mer nödvändig än den andra.

Här är ett urval:
- cykellysen, eller snarare lysande reflexer?! som jag fattat det äre lag på att ha lysen när man cyklar
- strumpor
- en bok, (en dag, ni vet filmen som går på bio)
- handkräm
- schampo och balsam XXXL size

Det allra bästa jag köpte är dock detta:

Clear up strips från Nivea! Sådana sjuka sköningar. Man blöter huden, fäster lapparna på känsliga områden och så drar de ut ALL smuts från huden!! EXTREEEM tillfredsställelse när man drar loss dem och ser smuts och pormaskäckel på dem.

Tips till alla alltså. Köp sådana.
Gärna till mig i julklapp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0