sista november

Hej kamrater.

På min cykelväg hem från skolan ser man rätt in i ett hus med två TV-apparater i samma rum. Två brutala TV-giganter som alltid är på samtidigt. Skitkonstigt!

En grej som är lite obekväm med att cykla i mörker är när man möter någon man känner. Dock känner man inte igen personen i fråga förrän man är precis bredvid varandra = man ropar hej när man är 2 meter förbi varandra (om man cyklar lika racerfort som moi). Det blir så opersonligt, det hele.

Jag har skrivit en artikel om fyllekäk här: http://www.hejkalmar.se/artiklar/view/nattlig-cheeseburgarkarlek ! Det vore skitoligt som ni tryckte på den länken och sedan tryckte på "gilla". Jag skulle få en sådan egoboost om ni gillade det jag skrev på den hemsidan. Okej? Om inte annat kan ni spana in min proiga byline.

Jag bokade en resa hem idag. Den sker på lördag och slutar på tisdag. Det känns såhär:

Det var väl allt för idag. Nu ska jag ladda ned säsong två av Mad Men. Sedan ska jag, Don Draper, Peter Campbell och Peggy Olson möta natten tillsammans.

Hejdå kamrater.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0