foster the people

I torsdags under radiosändningen fick gjorde jag 20 armhävningar och fick ju sådan SjUUuUUuuuK träningsvärk. Lagom till att den gick över var det festkväll och av någon anledning kan jag inte kröka utan att dansa järnet eller slå mig. AA så därav fett ont i kroppen i går och blåmärken ännu i dag.
I afton har vi haft födelsedagsfest i korridoren med bland annat femkamp. En gren: hoppa säck. Jag ba DöÖÖÖÖör. Kommer få grym träningsvärk från det. Min kropp är fanimig inte skapt för att hoppa. Så jävulskt stel = kommer ha träningsvärk i morgon.

Det om det. Min kropp är nästan alltid intressant men plötsligt inser man sina begränsningar.

Hur har ni det?

Vi hade en sketalång dag i skolan så jag är rätt slut, utöver den fysiska utmattningen. Vi håller på med Camera RAW och Photoshop nu. Rätt segt när läraren ba "Här öppnar man en fil" och visar genom att låååångsamt cirkulera med pilen 10 varv runt området och sedan "Här öppnar man alltså en fil".



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0