vilken kille

O O O OoooOOO ooO

Jag lyssnar på First Aid Kit och sjunger med på måfå. Svinfint. Spelar lite luftgura också när det kommer sköna riff.

... Heter det ens riff? Jag kan nada om gitarrer. Fram till musiklektionerna i sjuan spelade jag luftgura på fel håll. Ajdu.

Today fick vi en uppgift i skolan utgåendes (eget ord) på att göra en framsida till ett magasin. Därför har jag, Livve och Julle gått på jakt efter en styck slöja (blev en spetsgardin från 2hand) och en styck ros (blev en ros). När vi köpte rosen var jag med om ett ögonblick som fick mig att bli både dödsgenerad och totalstel. Lyssna nu:

För det första - det var en man i blomsteraffären. Ganska gay. Sorry! Men ganska gay. Såvida man inte är A Kutcher i Valentine's Day.

För det andra - när han tog fram rosen jag pekade på presenterade han den med en sådan här gest:

Ni ser liksom den här fallande och slappa handen? Hur han svepte den längs med hela den halvmeterlånga rosen?

För det tredje - och värsta - gissa vad han sa om rosen när han presenterade den?

Hold on to your hats nu.

 

Han sa:

- Lovely.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0