just du

Nu har vi just haft möte med radiogruppen för att planera torsdagens sändning. Vi kom inte fram till jättemycket. Freestyle på torsdag alltså.

Sedan har jag bara en liten fråga. Jag har ju kopplat min blogg till Google Analytics, det vill säga jag kan se varifrån ni läser. De flesta ställena är självklara, alltså jag vet vem det är som läser. Det finns också de ställen som bara har ett besök, alltså någon som klickat sig in en gång (till exempel läsaren från Hong Kong?!). Men det finns läsarorter som jag mig lite fundersam. Speciellt en.

Älvdalen.

Hej du som läser från Älvdalen. Vem är du? Jag vill väldigt gärna veta och tycker det är skitkul! Snälla hör av dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0