lycklig i hjärtat

Idag när jag skulle gå till tåget så tryckte jag in ena ögat i mitt postfack för att se om man kanske hade fått någon post kanske händelsevis händer inte så ofta men idag kanske trots att det är söndag insåg jag när jag hade ögat en bit ifrån.

Men tittade in ändå.

Ett brunt kuvert. Tjockt. Från cdon.com.

Mitt hjärta skenar iväg i kanintempo. pick pick pick pick pick pick. Jag småspringer till busshållplatsen och ba shit shit shit ÄR DET SKIVAN?!

Ni insatta vet att Coldplays femte album släpps i morgon, i alla fall digitalt. För tydligen fick jag skivan redan igår.

Ensam på bänken vid busshållplatsen öppnade jag med darriga fingrar kuvertet och utbrast högt OOOH när jag såg grafittin på skivan.

 

Första lyssningen på tåget. Rysningar och en eller kanske flera små tårar som jag smög bort. Denna skiva är sjuk på riktigt. Kommer resencera den senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0