självförtroendet i varje tjomme

Inne på Maxi idag, jag skulle köpa en glödlampa och Oboy. Framför mig stod en kille, 17 år. Han skulle bland annat köpa en boll i storlek handboll. Redan där blir det en lustig händelse. Varför ska han köpa en boll liksom.
Meeen iallafall. Det riktigt lustiga hände när han skulle lägga upp sina varor på varubandet och såklart tappade bollen. Bollen som såklart rullade in under kassan. Försvann.

Hans kroppsspråk i den situationen, HAHA!

Och när han sedan lade sig på golvet och fiskade fram bollen med hjälp av en ny kund-markör. Herregud vad jag skrattade inombords.




Annars så ösregnar det idag. Därför passar det extra bra att jag måste cykla till biblioteket och hämta ut en bok jag reserverat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0