up with the rooster

JA HA GOD MOR GON.

Här sitter jag och lyssnar på the Rose med Westlife. Det var en nyutkommen homosexuell kille (you say so?) som önskade den på radion. Mycket känsla i den ändå.

 

Anledningen till att jag är uppe förhållandevis tidigt denna lediga dag är att jag har tvättid. Klockan 8 stapplade jag ner i källan och lastade in en maskin. Stapplade tillbaka till mitt rum, sov en timme och gick sedan ner igen. Då hade jag glömt sätta på en av tvättmaskinerna. Så kan bli ibland.

 

Tvättiden är slut vid 11. Därefter sker följande: dusch, live-sändning på svtplay VINTERSTUDIOOOON, busstur till Hansa City, lämna tillbaka tröja åt mamma, kanske shoppa lite, tillbaka till centrum, skriva anteckningar till platsreportage, hem igen. Ikväll ska vi äta tillsammans i korridoren. Mys ba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0