dagens tankebanor

Tanke 1: Alltså jag får må hur dåligt som helst, plugget är framtiden, alltså det enda som ska prioriteras.

Tanke 2: Fan vad hungrig jag är. Mat är ändå något man måste satsa pengar på, utan redig mat orkar jag ju ingenting.

Tanke 3: Nu tänker jag INTE plugga mer idag, jag kan inte tillåta mig att bli hur pluggdeppig som helst. Hur jag mår är ändå viktigast. Mår jag dåligt spelar bra betyg ingen roll.

Tanke 4: Jag vill vara fin. Har jag nya fina kläder mår jag bra och presterar bättre. Värt att satsa pengar på kläder.

Tanke 5: Bäst att sova länge imorgon så äter jag ett mål mindre och sparar de pengarna. Mat är ju verkligen något man kan spara in pengar på.

Tanke 6: Detta var det sista plagget jag köpte i år! Dags att spara pengar.






Azzåååeh. Personlig rådgivare någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0