ingenspeciellen

Alltså jag ber om ursäkt. Ursäkta mig för att jag har en så enormt dålig blogg. Skitkass uppdatering och när jag väl uppdaterar så håller det inte måttet. Jag får ångest över detta, vill ha en blogg som speglar mig = en grym blogg.

... Så att säga.

Näe, men på riktigt alltså. Bloggar som bara skriver om "Idag gjorde jag det sen det sen det sen det sen det" - det är ju sjukt ovärd läsning. Man vill läsa om roliga och sensationella saker som hänt, anekdoter (for life).

Har jag någon anekdot? Ja. Men man kan inte skriva en anekdot helt ur sitt sammanhang, inte heller minnas den.

Dessutom blir det typ "idag köpte jag ny säng" och ni ba "har du ens någonstans att bo?", fattar ni? Det händer så mycket nu att jag borde skriva allt för att ni ska hänga med. MEEEN jag har inget internet där jag bor nu. Atm sitter jag ensam kvar i skolan som ett retard, det ekar i korridorerna och nyss körde det förbi en tjomme på sparkcykel (?!?!?).

Så ja jo, på fredag ska jag flytta in i min korridor.

Frågor på det? Hänger ni inte med, plz fråga så kanske det blir någon substans i denna blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0