skärpan håller inte

Okej, här kommer bild på passerkortet.

10 min senare ba: NEJ. Min webcam kan inte foka så bra, det blir ingen skärpa på lillbilden på passerkortet. Sorry!

Bild ni kan få se istället:



Äter just nu världens godaste macka med världens flottigaste korv på, därav mitt flottiga pekfinger. Riktigt gött.

Idag åtog jag migg ett jobb på sätt och vis. Ingen lön, men grymt på CV:t - jag är numer reporter på hejkalmar.se! Mat&Dryck är mitt ämne, idag har det lagats mat inför ett söndagsrecept. Uppmanar er alla att gå in på denna sida alltså: hejkalmar.se. Inom en snar framtid kommer ni få se en liten byline på yours truly.




Kanske kan man samordna det hele så att bilden på passerkortet hamnar som byline? Värt.



Imorgon åker jag hemåt igen. Ska lämna biljäveln (fick parkeringsböter på 500 fucking spänn i förrgår) och ta tåget och cykeln hit istället. Det blir fint.

Åker tillbaka på lörre så om någon från hemtrakten vill zez så hör av dig. Okej? Bra.



Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0