alla veckor borde vara som denna

Vilka dagar jag har alltså. Guldlysande och skimrande. Den senaste veckan har jag gjort detta hela tiden:

  • Varit i skolan och producerat radio. Säger sig självt - är det skolarbete eller helhjärtat nöje? Denna vecka har jag sänt 5 timmar. Jodå.
  • Gått. Det har snöat nästan konstant i tre dygn nu = svårt att ta biken. Därför går jag överallt och hela tiden. Så jävla mediterande att mitt sinne är glasklart 24/7.
  • Krälat i soffan i allmäna TV-rummet. Alla borde bo i korridor någon gång i sitt liv. Vilket häng. Det enda jag gör när jag är inne på mitt egna rum är att sova och toaletta.
  • Tränat på sjukgymnastiken. Haha. Igår var jag så tidig att det bara var jag och 4 sjukgymnaster inne på gymmet. Mellan dem pågick en diskussion om vems byxor som var skrynkligast.
  • ... och inget mer. Eller jo: festar. Och tackar gud över att ingen i umgänget lägger upp bilder på facebook.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0