angående alkohol

Efter hemkomsten från London tänkte jag att fortsättningen på januari ska vara vit. Följaktligen har mitt liv aldrig genomgått en sådan svart månad.
Varje helg. Dubbelhelgg. Onsdagar. Tisdag och även en måndag. Helt sjukt.
I lördags hade jag verkligen inte tänkt dricka. Så sent som 21 satt vi i soffan och ba näääe sängen nästa kanske. Mot alla odds hamnar vi både på Sjösjukan och O'learys. Hemma halv fyra tjohej.

Inte okej av mig.




...







... Men eftersom januari tog slut igår så kör vi på dubbelhelg igen. Denna gång med gott samvete.

Kommentarer
Postat av: Elin Ternander

HELT rätt Ellen! :)

2012-02-01 @ 22:51:45
URL: http://elinternander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0