helgerån

I morgon kommer mamma, pappa och Hannes för att fira min kommande födelsedag. Därför städar jag undan hemliga saker som jag har haft för mig de senaste veckorna. Som de stulna vägskyltarna. Eller ciggpaketet. Eller kartongen från en chokladkaka.

Japp.




MEN en grej som jag demonstrativt ska lägga JÄTTESYNLIG någonstans är den där jävla knäortosen. Alltså knäskålsskyddet som jag pungade ut 500 kronor för. VILL INTE BETALA DET! KRÄVER FÖRÄLDRAERSÄTTNING!

AA och vidare på det ämnet: fyller 20 på måndag: varje kommande besök hos sjukgymnasten kommer att kosta mig 100 JÄVLA KRONOR?!!? SAY WHAAAAAT?!

100 JÄVLA KRONOR för 40 minuters gympa, då sjukgymnasten tillbringar sammanlagt 4 minuter med mig då han bara uppmanar mig att göra samma sak som förra veckan. Sunkigt är det där också. Går på tå till och från duschen. Borde jag inte tjäna på att byta till annat gym? 200 spänn i veckan, är det rimligt?



Ska konsultera mor och far angående detta. Hör av mig när det är gjort.


Kommentarer
Postat av: Isabella

Efter 9 gånger på den där sjukgymnastiken så får du frikort!! eller om de hade höjt det till 1000-nånting-nånting kr! Jag behövde bara betala 900 kr och nu får jag allt gratis, livet leker!!!

2012-03-12 @ 12:31:47
URL: http://isaballe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0