presenter

Tjen to the a.

Jag fick paket när mamma, pappa och Hannes var här. Såklart eftersom de kom hit i syfte att fira min födelsedag. I alla fall: jag fick allt jag önskade mig!

Ni anar inte hur gött det känns. I 20 år har jag strävat efter att skriva den ultimata önskelistan. Så fort jag fyllt år börjar jag med jullistan och den 25 december börjar jag med födelsedagslistan. En tight kombination av stora grejer och småsaker till ett passande värde.

Följaktligen har jag aldrig önskat mig en bil eller en häst eller ens en mobiltelefon för jag vet att det är out of the gift budget.

Så detta året fick jag alltså:
- Pappas vaktmästartjänster
- Presentkort på IKEA
- Presentkort på Stadium
- Klocka från Clas Ohlson
- Brunkräm till ansiktet
- Ringklocka till cykeln

Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0