fäÄÄÄÄääääÄzZT

HEJ VAD GÖR NI? FIRAR NI HELG ELLER?




Idag är det terminens viktigaste dag här på Psyket (byggnaden jag bor i). It's time for THE Rumsfest. Äggklockan startar 19:00, då kör vi första rummet och första temat och första drinken i 20 stenhårda minuter. Sedan ringer klockan och proceduren upprepas i rum två osv till rum nio.

Känsla inom mig: Oro, nervositet, rädsla. Why? Det ryktas om spritfest i varje rum. Jag kommer bli så jävulskt odräglig. Alltså på riktigt så känner jag rädsla inför kvällens fylla. Den kommer bli priceless.

Vad som emellertid inte varit priceless är mitt tema. GUUD alltså det hamnade nog på cirka 400 kronor. Herregud. Oh my god. Mon dieu.



Om jag får feeling ikväll kanske jag tar ett kort på mitt tema. Det är dessutom som uppgjort för att spela in en film. Vi får se.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0