now my feet won't touch the ground

   Jaha. Hejhej.
   Hannes gick just förbi, tog en tidning i farten och fortsatte mot toan för en trevlig stund därinne. Vad ska man göra idag? Är ju lite sleten. Lånade Johannas SATC-box så det får väl bli lite sånt.
   Ska skriva om igår kanske? Kul var det! 
   Först en simpel historialektion som jag kan 20 minuter försent till eftersom jag var övertygad om att vi började vid 10.50. Men icke, det var alltså 10.30. Efter detta provade jag ut studentmössa och beställde min. Känns ju ganska bra.
   Sen Lilla Krogen. Som alltid. Gott liksom.
   Gick sen och köpte ett par strumpbyxor (aka kalasbyxor i vår familj) till kvällen. Nämnas bör att dessa strumpbyxor gick sönder när jag tog på mig dem. På låret visserkligen så det syntes inte. Men ändå.
   Så var det nollning, vilket var... Kul. Asså, trodde det skulle vara roligare faktiskt. Nåväl, det funkade ju. Det var lyckat.
   Efter det åkte jag hem, gjorde mig iordning inför kvällen, packade, åt och lite sånt. För min egna skull (tycker det är kul efteråt) så skriver jag vad jag hade på mig. Spetsstrumpyxor med blommönster, svarta stortishen och silversneakers.
   På något sett hade klassen lyckats få tag på bästa förfestlokalen i Värnamo, så vi höll till ovanpå Arvidssons bil cirka 100 meter från Mejeriet dit våra kära ettor och Louise skulle... Iallafall så var förfesten mycket trevlig. Kul med klassen!
   Sist Harrys. Stor seger att jag kom in där. Vi hade det för övrigt mycket kul därinne.

   Så, tack för igår!


pöss ajöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0