glasögon och rödmosig pollennäsa

Hej igen.

Sitter här och studerar min kära biologi. Har så låg musik på att jag inte hör den när jag skriver här, tangenterna låter för mycket. Ändå sa mamma åt mig att sänka. Då fick jag lust att skrika och svära, men som den goda dotter jag är så gör jag inte sånt. Svär inte iallafall.

Intressanta fakta:
en vuxen människa har ca 25 biljoner röda blodkroppar
de stamceller som finns i ett embry ger upphov till alla celler i kroppen
8% av människans kroppsvikt utgörs av blodets vikt
det är mer vatten i en gurka än i havet
i en jordnöt är det lika mycket fett som i en kilometer gurka

Min dag imorgon:
körlektion 08:10
plugga i stadsbiblioteket
svenskalektion mellan 12:50-13:35
plugga
ridlektion mellan 20:00~20:50



Men vi hörs, hörrni.

HEJ!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0