dag 4

När Hannes kom hit i förrgår så kunde jag inte undgå att lägga märke till hans naglar.
"När klippte du naglarna sist, Hannes?"
"Vet inte. Mamma frågade också det."
Jag hämtade nagelsaxen och satte igång, först med fötterna sen fortsatte jag med händerna..
"Förresten, jag har inte tvättat händerna."
Jag släppte äcklat hans hand.
"Va? Inte på hela dagen?!"
"Asså jo, när jag var på toa. Men då tvättar man ju inte direkt, man sköljer ju bara lite."
"Jaha..."
"Men jag har iallafall inte tvättat dem sen vi fiskade krabbor."
.
.
.
.
.

Kommentarer
Postat av: evelina

Vad trevligt, jag sökte också det men inte som första handsval :) hoppas du trivs där sen då :)

2010-08-05 @ 13:01:18
URL: http://evelinandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0