daniel och räven och lite älgen

Här sitter jag med min chokladkalender och känner hur mycket Dagen Efter det är. Inte för att jag är bakis, jag körde dit ju! Bara Dagen Efter en happening.



Förresten, det där med räven igår, det var lite lustigt.

Jag körde mellan Värnamo och Hånger, klockisen var ca 00:45 och jag var rejält trött. Grusig i ögonen liksom. Tänkte att om det så står en älg mitt på vägen så ser jag inte den. Nästa sekund blinkar det till 100 meter bort och jag tvärbromsar.

Det var ett mikroskopiskt rävöga på en mikroskopisk räv.

Jag hade nog sett en älg...

Kommentarer
Postat av: honey

scary! när jag och mamma körde hem såg vi en räv oxå. ödet!

2010-12-11 @ 23:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0