ilska kräk jumpa

   Idag var det en medlem i NV07A som hade lite problem med sin ilska, inga namn nämnda men det drabbade oss alla på ett väldigt negativt och tråkigt sätt. Skärpning till imorgon alltså. 

   Vid klockan 06.22 idag vaknade jag av det alltid så härliga meddelandet (sagt med bräcklig röst) "Jag mår illaaaa" och sedan *blurp* *splat*. Det var min lille broder som inledde allas dag utom pappas (han var redan vaken) med detta budskap och denna spya. Men vi älskar honom ändå och han riskerar inte att bli kickad ur familjen.

   Ikväll ska jag och Geisha på jumpan. Lägg märke till att jag inte kallar det "träna ikväll" utan lite mer ironiskt "jumpa". Börjar bli sjukt trött på alla som nämner ordet träna varje dag. Måste nu kontrollera att mina skor har torkat bara. Igårkväll fick jag nämilgen äntligen ur tummen ur röven så att jag kunde tvätta lite skor. Så ikväll är det från mina skor det luktar fräscht.

hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0