bilderna som kommer vara Hemma

Aaa utöver jobbet då så har det hänt en annan revolutionerande sak, min dator kom idag! Så fin att man bara kan sitta och stirra. Dock är det såklart problem med anslutningen till vårt trådlösa nätverk (först och främst så har nätverksadministratören aka Linnea Lindahl glömt bort lösenordet till nätverket) så än så länge är jag fast vid den stationära skapelsen.
Ska dock installera the Sims på laptopen någon kommande dag. Och föra över bilder och sånt.
På tal om bilder! Jag håller i detta nu på att framkalla bilder, dels de till studenttackkorten men även cirka 80 bilder på er kompisar som jag ska fylla mitt danska rum med. Bland annat är det dessa bilder:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Åh alltså ni är så många som jag kommer sakna av hela hjärtat mitt. Ni är så fina och så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0