att inte äta rätt

Jag är oerhört trött.
De senaste dagarnas konstiga matvanor slog till igårkväll. Jag var vrååÅlhungrig vid 22. Låg i sängen och frös, hade ont i magen och hade dessutom halsbränna.
Jag har börjat få halsbränna sen jag kom hit. Tre gånger har jag fått kräk i halsen dessutom. Det känns inte så roligt. Skulle jag berätta detta för mamma och pappa skulle de bli vilda. De tror att jag håller på att bli "konstig" (pappas ordval) på grund av att jag inte äter som jag ska.
MM just idag är jag nog faktiskt det. Är så hungrig och trött och klen.
Farväl.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

haha aww lilla ellen. håll uppkik i brevlådan du!

2010-10-04 @ 09:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0