domedagen

Jaa hörrni.
Här sitter jag med huvudet sprängfyllt av tankar och känslor. Letar desperat efter rådgivning eller överhuvudtaget en mänsklig varelse som kan hjälpa mig. Jag hittar regler för au pairande som inte hålls här. Jag tänker på vad det är som drar mig hem, och vad det är som håller mig kvar. Men jag får ingen rätsida på det hela såhär för mig själv. Det är svårt att vara objektiv när man är skitledsen.
Men näe, helt tomt är det på hela internet. Så jag blir kvar här, ensam och totalt asförvirrad.
Innan jag åkte så tänkte jag att jag ska sätta ett datum. Ett datum då det har gått lagom lång tid för att man verkligen ska ha kommit in i det hela. Efter en vecka vet man inte mycket, man måste ge det mer tid. Så jag satte ett datum, ett datum då jag får lov att bestämma mig om jag vill åka hem eller inte.
Lustigt nog råkar det datumet vara imorgon.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ellen, ellen. Vad tråkigt att höra att du inte har det så bra nu.



Hur är det egentligen, och vad kommer du göra?



Bara så du vet. Om du väljer att ta konflikten, (Vilket jag tycker du ska göra) håller jag på dig!



Go for it, girl!

2010-10-07 @ 19:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0