onsdag klockan 17:45

Nämen heeej.
Här sitter jag med rosa klänning och rosa nagellack. Aa det är faktiskt sant. Fast klänningen är gammelrosa. Och nagellacket är väl lite mer aprikost. Men 80% av världens befolkning skulle nog kalla färgerna för rosa, så rosa it is.
Annars?
Joho tack. Jobbade idag ju. Bland annat bytte jag en riktig bajsblöja (inte bara en matsked denna gången) samt var ensam boss för fem kids.
Hannes har gitarrläxa som han övar på nu. "Bamse och hans vänner". Han kan även "Simpsons" och "glassbilen". Guud vad jag hoppas att han blir en såndär gitarrhunk om en fem sex år. Gitarren har han, modeintresset har han (bra jobb av mig och Linnea) så allt borde vara klappat och klart.
Då kommer jag vara stolt.
Nu ska jag gå och fila mina fötter, sen ska jag på pokerkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0