resten

Idag har jag äntligen fixat håret. Mamma och jag bestämde oss först för att färga rubbet. Dock hade vi bara slingfärg hemma men vi körde ändå...

... Och jÄÄÄvlar var det sved till. Jag upplevde att hela min hårbotten brann och såg hur allt mitt hår lossnade. Typ!

Så jag fick skölja ur färgen illa kvickt och sen ta på mig en såndär fucking slingmössa trots allt. För det vet man ju vilken smärta en sådan medför. Tänk att ta en nyvässad penna och gräva med den i din hjärna. Så känns det för mig. Gånger 200 eller hur många hål det nu är i en slingmössa.



FÖRRESTEN! Jag blev stoppad av polisen inne i Värnamo idag. Fick blåsa och visa körkortet. Jag undrar hur lång tid det tar innan man kan göra sådant utan att skita ner sig av nerver. Utan att tänka "kommer tandkräm ge utslag??" eller "kommer brustablett ge utslag?" eller "har jag faktiskt druckit men glömt det?". 



Och sist, igår ringde en hyresvärd från Göteborg till mig. Eller det var en 24åring som ville att en ung, öppen och oblyg tjej skulle flytta in i hans lägenhet. Han undrade om jag var blyg angående gemensam dusch och sånt. För hans förra inneboende satt nakna i bastun och det tyckte han var askul.
Och jag... Jag dog typ. Såg framför mig hur jag blev nedsupen och våldtagen varje kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0