Gud vad jag längtar efter...

Puh, är helt slut efter att ha lagat middag. Är illröd och kokhet i ansiktet efter att ha hängt över spisen och inne i ugnen. Men slut tog maten än en gång efter mitt freestylande med exempelvis den aldrig svikande ostsåsen.
Gud vad jag längtar efter att vara student. Laga ett storkok på söndagen och sen packa matlådor. Härligt med matlådor som då alltid kommer innehålla god och önskvärd mat! Till exempel wook. Den är nummer två på listan över "Gud vad jag längtar efter..."
Nummer 3 är: vaniljyoghurt, här finns bara med fruktsmak
4: Keso
5: Leverpastej
6: Honung
7: Kaviar
8: Lys Melk
Men överst borde egentligen stå Mammas Mat. Och allra, allra överst borde stå: Familjen, Linus och det sociala umgänget, alltså mina fRiEndSSSss**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0