tycker eenie meenie är den bästa låten med justin bieber

Jaha alltså inatt sov jag 3 timmar för 1 kunde inte sova och 2 skulle stiga upp halv fem. Kunde inte sova för jag hade matat blogginlägg, twitterfeeds och klipp som alla handlade om Norge. Twitterkonton som uppdaterades för sista gången 22 juli. Blogginlägg som skriver om jaevelen som skutt. Klipp där tomma blickar tåras och snyftningar ekar.

Bra grund när man ska sova.

AA och så steg jag upp halv fem då. SUCCESS. Åkte till Bredaryd och jobbade nonstop 8,5 h. Bytt två bajsblöjor, gått med en vagn 20 min längs en 20 m lång korridor, stekt biffar så att jag fortfarande STINKER stekflott och bla bla blbalabalbla.

Är så jävulskt sliten. Har inte ens orkat gå på toa ordentligt idag = fett ont i magatutan och ser gravid ut nu pga svullen.

Kul liv.

Imorgon jobbar jag igen. Och onsdag och aa hele veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0