linslös och nyduschad

När jag körde hem från min ridlektion idag så kliade jag mig i ett öga. Tydligen alldeles för våldsamt för linsen trillade ut. Fan! Var tvungen att köra resten av vägen med det ögat stängt.



Fick sån sjuk kramp i fejjan, för ja - ni ser ju hur många muskler som jobbar här. Kommer ihåg att när jag var runt 10 så hade jag komplex för att jag var så dålig på att blinka med ett öga.



Det såg ut ungefär så.

Har fortfarande lite komplex. Jag är ju inte direkt BRA på att blinka med ett öga, det är fortfarande en ansträngande gest att göra. Man kanske skulle träna lite mer. Flörta lite mer. Ha      ha. Hatar när folk blinkar med ett öga åt mig, blir så sjukt ställd. Vad hände just?! Och varför?



Annars så har jag just duschat som ni ser. När jag steg ur duschen så blev jag som vanligt lika moloken, för GUD vad jag hatar att torka mig. Finns det något tråkigare? Det tar så lång tid och det är jobbigt. TRÅKIGT. Ibland... Eller nej, ganska ofta faktiskt, ganska ofta brukar jag ha med mig en bok in i badrummet, så när det annars är dags att torka sig så lindar jag bara in mig i en handduk och ställer mig och läser några minuter. Sen är man ganska torr, behöver bara torka benen lite. TIPS TILL ER ALLTSÅ. Ta med en bok in i duschen och börja lufttorka istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0