denna dag

Okej hej!

Jag har just knåpat i hop en recension av Hungerspelen aka the Hunger Games som jag såg på bio i söndags. Om jag hade varit fyra år yngre så hade jag nog dött av den upplevelsen. I söndags blev jag bara berörd.

Ungefär som när jag såg Ondskan vid vakandevatt... Typ 14 år. Då gick jag runt som i en dimma en vecka efteråt och ba kamratuppfostran? Silfverhjelm? Peppis?


Sedan så kan jag nu konstatera, efter att ha bott här i över ett halvår, att temperaturen i mitt rum sällan diffar utanför formeln temperaturen utomhus + 10 grader = temperaturen inomhus. Alltså är det cirka 14 grader härinne denna FANTASTISKA DAG.

Nu ska jag äta något som jag först ska trolla fram från mina tomma köksutrymmen och sedan ska jag ta min snabba cykel till Livia och öva på ett skolarbete.


Okej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0