påskafton 2012

Först: jag har inget rum här. Sover i olika sängar/soffor beroende på hur de övriga familjemedlemmarnas sovscheman ser ut.

LET'S CONTINUE.

Vaknar i TV-soffan vid cirkus 8 av att pappa meddelar att hans säng är ledig. Reser mig som i koma och går blundandes upp till övervåningen och lägger mig bredvid mamma. Sover 1 timme och 15 minuter tills mamma väcker mig.

ELLEN NU ÄR DET PÅSKFRUKOST OCH JAG VET ATT HAREN VARIT HÄR!!!!! DET ÄR SPÅR EFTER HONOM!!!!

Jag ba FLYGER UPP.



En snabb frukost intas och sedan vässar familjen sina geniknölar. Årets äggletning tedde sig på följande sätt: LAG 1 bestod av mig och pappa, LAG 2 bestod av mamma, Linnea och Hannes.

Till mig och pappa hade Linnea aka haren Ogge skrivit ledtrådar. Totalt 40 minuter letade jag och pappa runt i huset efter de olika ledtrådarna. Hittade sedan mitt ägg i receptlådan. Pappa aka haren Uno hade skrivit ledtrådar till de andra, de letade cirka 30 minuter.



Efter letningen for vi till Systembolaget en snabbiz. Sedan hem igen och jag sov bredvid katten en timme.




Aa och sedan var det party i lokala fotbollsföreningens klubbstuga all night long. Allt avhandlades. Från LMFAO och Guetta till Håkan och Lejonkungen. Fett. Jag har sådan JÄVLA träningsvörk i dag. När jag och mamma skulle se film innan så kunde jag inte ligga på vänstersida på grund av träningsvärk i höften...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0