helgen v 5

Alltså: HAHAHAHAHA.

Jag tror jag har haft den bästa helgen någonsin på detta ställe. Har sällan skrattat så mycket eller varit med om så otippade grejer.

I fredags var vi på en sjuk hemmafest där den ena blev mer dyngrak än den andra. Allas hjärtan råkade öppna sig och mental pictures flödade när det plötsligt blev privatsnack.

I går var det inflyttningsfest i huset bredvid mitt. Tänkte stanna där hela kvällen eftersom det är snöstorm och köldkaoz ute. Men nejdå. Istället befinner jag mig på O'learys dansgolv mitt i ett slagsmål, får en rosa drink i håret och på tröjan och ett slag i huvudet, min mobil blir stulen men jag kan inte sluuuta skratta.






Mår så bra.


+går inte på droger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0