paaaAAANIIIIIK

I lördags när jag checkade mitt rum en sista gång innan rumsfezten drog igång var jag ofc extra noga med ljudsystemet. Satte på partyblandningen och maxade volymen. Svängde lite på höfterna och ba jodå, det funkar.

Sedan gick det 2,6 timmar. Och jag skulle in i mitt rum för att sätta på musiken.

Då funkade inte ljudet.


"helvete"


Bytte eluttag men no, det hördes inget ljud.


"heeelvete"


Panikrusade ut i köket för att hämta Farfars Högtalare (aka gemensamma högtalare som står i köket som gammal boende fått av sin farfar).

<--- you know that kind

Med burkigt och sprängt ljud dansade vi limbo härinne till mitt discotema.


Dagarna gick sedan och jag har sörjt mina högtalare en del. Tänkte för en stund sedan att NÄE, jag ska nog mecka med dem lite. Kanske laga något inuti.


Fick tag på liten skruvmejsel.

När jag skulle bära med mig högtalarna till bordet märkte jag att jag plötsligt kunde lyfta dem oväntat fritt.





Sladden hade trillat ur.


"jaha"

Kommentarer
Postat av: julle

hahah. (jag var bara tvungen att kommentera det). det var kul. mer sånt. jag borde kommentera din blogg oftare känner jag.

2012-02-23 @ 09:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0