hej

Just hemkommen från sjukgymnasten. Muskelstyrkan i mitt dåliga ben motsvarar ungefär 50% av styrkan i det friska. Ska börja på sjukgymnastikens gym nu, med start fredag. Beräknad rehabtid: 3-6 månader.

För övrigt så har jag nu träffat en allmänläkare, tre ortopeder och tre sjukgymnaster. Ingen har kunnat sätta definitiv diagnos på lillknät.

Och slutligen vill jag be om ursäkt till dagens sjukgymnast för att jag var cykelsvettig, osminkad, iklädd mjukisbyxor och för att mitt hår var så fett idag. Och för att jag hade orakade ben, men det är fan vinter. Man får ta till alla medel för att inte förfrysa sig.


Ska duscha nu iallafall. Som kompensation. Sedan ska jag vila och sedan till skolan för att jobba med skolarbete och sedan ska vi ha stormöte med alla som sänder radio. God bajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0