underlinne deluxe edition

Det snöade innan. Horisontellt typ. Rätt in i småögonen. Fick ont i huvudet då.

Jag blev skitglad förut när jag ba gjorde kaoz inne på Maxi, plockade på mig hur mycket mat som helst, sedan kostade det ändå bara 207 kronor. Bland annat köpte jag köttfärs och den ska jag nu svida om till köttfärssås. Var tanken.

I alla fall. Den där snön.

Inför kvällens cykeltur till Söderport planerade jag följande kläder: linne, jeansskjorta, tröja, jacka, långkalsonger och byxor. Nu ba vill jag ha underställströja också? Om det inte hade varit en vidrig och avskyvärd polokrage på min så hade jag haft den. Framtida affärsverksamhet: underställ i klädsamma former. Till exempel ett underställslinne. Fan vad gött det hade varit. Tight och slimmat runt magen är ju prio 1 när det blåser ute.



Aja hejdå. Spisen nästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0