inga måsten

Några representanter från familjen var alltså här måndag till onsdag. Vi cyklade, solade, badade, bråkade och åt på restaurang.
När de åkte i går lade jag mig raklång på en madrass på golvet och låg där i tre timmar. Inte gjord för värdskap.
 
I dag när jag vaknade vid 10 slog det mig att denna dag har jag två artiklar att skrva sedan är måstena nere på noll. Så tre timmar senare var jag klar med utdragen sovmorgon, frukost och artiklar. Och 20 minuter senare var det nu och jag ba jaha. Vad ska jag göra i dag?
 
 
 
 
 
Vet alltså ej.

Kommentarer
Postat av: Mikka

haha, först när jag läste trodde jag att du menade familjen som i bandet Familjen. Tänkte att jäklar i det vilka förmåner man får genom HejKalmar, bada med Familjen liksom!

2012-07-05 @ 15:32:50
URL: http://dearscrapbook.blogg.se
Postat av: custom-essay.ws

After doing everything that you must to do You can rest to the end of the day.

2012-07-16 @ 15:54:03
URL: http://custom-essay.ws/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0