födelsedagen i betyg

Vaknade 03:18 av krampaktig huvudvärk
Ungefär som ett migränanfall mitt i natten. Gick i slow motion upp ur sängen, in till badrummet utan att tända lampan. Knäckte en Ipren, såg mig i spegeln och sa "Grattis på 20-årsdagen, Ellen". Svalde tabletten och gick tillbaka till sängen.

Vaknade igen 06:10 av alarmet
Huvudvärken halvvägs borta. Nyhetsmorgon på TV. På med träningskläder.

Frukost ♣ ♣ ♣
Kaffe, proviva, yoghurt, rostmacka och DN till det. God stund!

Träningen ♣ ♣ ♣
Alltså: SVETT. Det bara rann om mig när jag jobbade på cykeln. Sedan skämtade jag med sjukgymnasten för första gången någonsin, vår relation ba WOW, stärktes så mycket. Överlag gick det bra också, ökade med 10 kg på en maskin like a boss.

Fika ♣ ♣ ♣ ♣
Frukost två kombinerad med fika. Äggmacka, tårtbit, kaffe och resten av DN.

Vädret ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
Sol och 15 grader.

 

Ja må hon leva i datasalen framförd av JOM11 ♣ ♣ ♣ ♣ för ambitionen men svag ♣ ♣ ♣ för faktiskt resultat.


Skoluppgift ♣
Skrev artikel om förvaltningsdom. No more words needed.

 

Shopping ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
Köpte present till mig själv. Överskred tänkt budget med 100 kronor. Ajdå. Men jag köpte ett par jävligt snabba gympadojjer.

 

Grill på Svinö ♣ ♣ ♣ ♣
Jag fick äntligen cykla över lillbron till Svinö, tog bara 10 år att uppfylla den önskan! Väl på ön fick jag sång nummer två och ett glas skumpa och en burger. Tack!

 

Samtal från Uganda ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
Tack också för samtalet från Hjälmared!

 

Cykeltur hem ♣ ♣
På min 50-åriga bike hade jag lastat mig själv, skolväska, filt, paket från posten strl XXXXL, överblivna grejer från grillningen och min nya skokartong.

 

Firningen hemma ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
Tacolasagne, tårta och en fläskfilé i present - bättre blir det inte.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0