jaha HAPPY DAY

Tjena, jag är så trött. Så övertrött att jag måste stödja överkroppen och darrar i armarna.

06:33 stiger upp
06:55 upptäcker att all min frukost blivit stulen
07:32 sitter på träningscykel hos sjukgymnast
08:42 dör långsamt

Jävlar alltså. Jag blev så nedstämd när jag upptäckte att 1 min lingongrova var borta, 2 mitt paket all bran var borta, 3 min mjölk var borta och faktiskt även 4 att det bara verkar vara mina grejer borta. Vafan händz mig liksom.


Sedan hos sjukgymnasten då. Alltså det är så äckligt jobbigt där. Att först alltid hetscykla dit pga sen, sedan cykla 15 min på träningscykel och sedan styrketräna högerbenet. Ååå och på varje maskin skakar jag i hela kroppen av ansträngning i slutet eftersom högerbenet är så icke muskulöst. Ont som fan gör det också.

Cykelfärden hemåt tar typ tre gånger så lång tid som ditåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0