angående svininfluensan

   Tror ni att vi kommer få svininfluensan här? Trodde inte det först för jag trodde inte på det överhuvudtaget. Men sen sa pappa att han trodde att vi skulle få det. Och så sa min morbror och hans fru att båda deras företag hade ordnat en massa inför just svinis, typ laddat upp stora lager av produkten de framställer. Så nu tror jag att jag kommer få den.
   Dessutom, om jag får den, eller om någon enstaka annan på skolan får den, då kommer vi alla ryka dit. Allt på grund av de äckliga tallriksautomaterna. Stört att man ska lägga handflatan på en platta för att få sin tallrik, samma platta som hundratals andra handflator vräkt ut sig på, och gud vet var de händerna har varit?! Näe, tycker att en pump med handsprit kan vara värt att lägga ut pengar på.
   Tror inte att Finnvedens Gymnasium kommer vara Sveriges fjärde bästa gymnasium om alla elever plötsligt insjuknar i svininfluensan. Tror inte det.

Kommentarer
Postat av: linnea

figy har därför gjort ett avbrott av användningen på tallriksautomaten om du inte redan märkt detta?:P

2009-08-30 @ 21:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0