be my mirror my sword and shield my missionaries in a foreign field

   Oh kära nån. Vi fick ju alla en skiva av Coldplay efter konserten. En skiva med 7 (ca iallafall) livelåtar på, och asså. SÅ SJUKT BRA DEN ÄR?! Blir helt matt. Jag älskar detta. Allsången till Viva la Vida och Fix You, det är helt stört. Blir nästan gråtfärdig för jag vill uppleva den konserten en gång om dagen resten av mitt liv.

   Var för övrigt tvungen att skriva här igen för jag kan inte göra något annat här hemma just nu för jag beter mig som om jag är berusad. Detta beror alltså på min glädje över morgondagen. Det är så pass endorfinladdat inom mig att jag knappt kan prata utan att bubbla ut i 37479 meningar om ingenting. Så är därför allmänt tyst inför mor och far.

   Nåväl. Ska försöka framkalla nog med ro i kroppen till att göra detta vitlöksvatten nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0