dagens sång

   Är det bara jag som har märkt det eller är det inte ovanligt lite myggor detta året? Jag har inte fått en tiondel av alla myggbett jag vanligtvis får och alla de myggbett jag väl har fått fick jag på 1. frizon eller 2. "kärdafestivalen" (skriver inom "" för att ni ska förstå hur ironiskt festivalbegreppet känns pour moi). Så enligt mig är detta ett mycket och ovanligt lyckat myggår. Och det ska sägas, att det är en viktig vinst för år 2009.

   Sista stycket för dagen tillägnas den låt som jag har haft på huvet hele dagen sen reklamen för Canal + gick innan.



Japp. Märker dock nu att min förmåga att uppfatta texter inte är den bästa. Nåväl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0