mycket praktiskt att bestämma kläder dagen innan, sparar minst 20 min

   Hejjeee.
   Funderar på vilka kläder jag ska ha imorgon. Det ska bli 16-17 grader och regn. Kanske är dags för jeans tillslut. Jag har inte haft jeans sen första veckan i juni. Helt ärligt, jag har haft shorts hela sommaren. Men när det är 16-17 grader och regn så är det nog inte sommar längre. Så det kanske är dags för jeans imorgon alltså. Fast... Imorgon är det sista augusti. Och på måndag ska det bli fint väder igen. Kanske att man då skulle vänta med jeans till åtminstone onsdag? Så har jag haft shorts juni, juli och augusti. Så kan man säga det liksom. Aäe, får ta en runda i garderoben.
   Ajöss.
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0