den kvällen som inte kommer vara någon annan kväll lik

   På lördag klockan 19:30 är det dags för en av de största kvällarna i mitt liv. 
   Det är i Stockholm, det är på Stocholms Stadion, det är Coldplay.
   Coldplay, mitt enda favoritband genom alla tider sen jag för första gången hörde The Scientist för typ fem år sedan. Så den här kvällen kan inte bli fel. Jo, om den enda låten som spelas är Politik för den är inte okej. Men säg att Fix You kommer. Eller The Scientist. Eller Warning Sign. Eller In My Place. Eller Amsterdam. Eller ja. Tänk att jag om 6 dagar står där mitt bland tusentals andra och... Njuter.
   Det kommer bli en fin stund.
   Mina bäst spenderade 520 kronor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0