fill up my cup, mazel tov

   Igår väntade jag på mamma en stund på hennes jobb. Hon jobbar på en skola vilket gjorde att jag smög runt i förbjudna ställen som personalrummet igår. Tog kakao kräääm ur automaten. Provade om min inloggning fungerade till datorn som stod i ett hörn (ja). Tog en kaka ur betala-korgen utan att casha. Läste på anslagstavlan. Plockade bland lite broschyrer och kuvert. Och sånt där.
   Sen skulle jag testa massagestolen som står i ett hörn. Och jag vet inte vad som är felet på min kropp och dess design men det var verkligen inte njutbart alltså. Antingen var det ryggraden eller nån sena eller nån njure eller ett skulderblad eller en axel. Men det var aldrig skönt iallafall. Dessutom vet jag inte hur man skulle ligga i den där stolen för även om jag låg skithögt upp så gick massagen bara ner till halva svanken (och det är ju i svanken som det är gött) men ändå upp på huvudet typ. Och där blir det ju inte ens nåt tryck på stolen så det känns inget. 
   Som avslut vill jag uppmärksamma hur gött det är att ingen ska kommentera min svenska här för jag älskar att börja meningar med och. Och med ordet men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0