the energy never dies!

   Hej kompisar.
   Jag ställde mig i bostadskö i Stockholm innan. Som jag fattade det så låg den normala väntetiden på över 1000 dagar vilket känns helt fantastiskt. Cirka 3 år alltså. Jag vill ju börja... Nu.
   Asså nej. Mamma kom hem från jobbet nu och efter hennes rundcheck konstaterade hon att Linnea har festat hårt i London så sleten som hon är, MEN ÄVEN att Hannes kanske har svinis! Den lille pojkspolingen har tydligen ont i halsen och sånt. Jag pallar inte det. Okej att jag kan bli sjuk, men jag vill inte ha svinis.
   Nåväl, if Fergie is bluffin with her muffin kan ju Hannes också göra det. Det kanske är falskt alarm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0