disconight

   Idag har jag varit i Ullared med Louise, Fanny och Fannys syster Nelly. Tänkte att det var väl himla skönt att det bara blev en korg med grejer. Sen kostade det ändå 643 kronor och jag fick hjärtsnörp. Men sen kom jag på att jag kan dra bort 300 för sånt som mamma och pappa ska betala. Och så har jag köpt en julklapp till Hannes för 100 kronor (Mysteriet på Greveholm på dvd, SÅ NÖJD!) så ja. Det var väl okej ändå.
   Kan även nämna att mitt kort inte pallade trycket så jag fick låna 100 kronor av Lamotte i kassan. Så kan det gå.
   Nu kom Hannes och visade upp sin outfit inför kvällen, det är disco ikväll nämligen och tjejtjusare som han är så är detta en VIKTIG kväll. Nu diskuterar han och mamma om hans hår är för kort för plattning. Nu kom han och sa att jag ska fixa hans hår. Ok. Nu kom mamma med ett litet parfymprov som han ska ta. Det heter "Porsche".

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0