summering

   Hanns sitter en bit bort och nynnar på Viva la Vida, eller "missioniry man" som mamma kallade den på sin önskelista.
   Igår var vi på Robin Bengtsson, där hände en jätterolig grej som jag tyvärr inte får skriva om. Det är nämligen FÖR pinsamt. Efter detta åkte vi hem till frau Edlundh och kollade på film. Vid 1 hade vi ingen skjuts hem och jag var så trött att jag var tvungen att stå upp. Dock kom vi hem tack vare pappa Ericsson.
   När jag kom hem kämpade jag mig upp för trappan, in på mitt rum, tog på pyjamas, in på toaletten, där inne låg en kattspya KINGSIZE. Verkligen jättemycket. Därför låg jag på knä och torkade upp uppblött torrfoder mitt i natten. Så kan det ju också vara.
   Idag sov jag till halv ett och har fortfarande ine vaknat. Är riktigt sjukt sliten efter denna helg. Annars idag har jag begravt en höna. Olga, hon som blev hackad i huvudet av en duvhök för två år sedan. Jag begravde henne i ett hål fullt med höstlöv alldeles jämte Ture, hennes tuppmake som avled i våras. Så det var ganska sorgligt.
   Nu letar jag efter en ny familj till min sista höna, Boel. Någon som kan ta emot henne?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blir nyfiken om detdär med Robin Bengtsson, minsann. Skötte han sig?



Kolla med Tauson om Hönan. De försöker ju bygga upp någon slags höns-farm i lekstugan.

2009-10-28 @ 10:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0